Reklamace

Reklamační podmínky jsou součástí „Obchodních podmínek“, které doporučujeme prostudovat před zahájením reklamace.

Jak postupovat když…

1. Je přijaté zboží poškozené

postup řešení ZDE

2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

postup řešení ZDE

3. Zboží je nefunkční

K posouzení reklamace je nutné zaslat nefunkční zboží na adresu PLK s.r.o., Říčanská 69, 250 84 Sibřina nebo předat osobně na prodejně.

Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství. V případě že se zboží skládá z velkého množství dílů-příslušenství, informujte se u prodejte jaké díly je nutné k reklamaci předat.

K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a stručný popis závady. Pro zjednodušení reklamce doporučujeme použít REKLAMAČNÍ LIST (PDF).

Zboží lze též reklamovat v autorizovaných servisech.

Reklamační list (PDF)