Reklamace

Reklamační podmínky jsou součástí „Obchodních podmínek“, které doporučujeme prostudovat před zahájením reklamace.

Jak postupovat když…

1. Je přijaté zboží poškozené

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztrhaná, promočená), ihned sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte!

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, napište podrobnosti na info@bazenyshop.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.

2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište podrobnosti na info@bazenyshop.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.

3. Zboží je nefunkční

K posouzení reklamace je nutné zaslat nefunkční zboží na adresu PLK s.r.o., Říčanská 69, 250 84 Sibřina nebo předat osobně na prodejně.

Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství. V případě že se zboží skládá z velkého množství dílů-příslušenství, informujte se u prodejte jaké díly je nutné k reklamaci předat.

K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a stručný popis závady. Pro zjednodušení reklamce doporučujeme použít REKLAMAČNÍ LIST (PDF).

Zboží lze též reklamovat v autorizovaných servisech.

Reklamační list (PDF)