Jak postupovat pokud bylo dodáno nekompletní nebo jiné zboží?
Při převzetí zásilky prosím neprodleně zkontrolujte její stav, obsah a správnost.
Omlouváme se za případné nedodání, nebo záměnu zboží. Snažíme se objednávky balit a kompletovat tak aby nedocházelo k odesílání nekompletních, nebo nesprávných produktů.
Pro vyřešení Vás prosíme o spolupráci ve formě zaslání e-mailu na adresu info@bazenyshop.cz s předmětem „Doručeno nekompletní, nebo jiné zboží“, kde uvedete:
- Datum přijetí zboží
- Název zboží, které nebylo dodáno, nebo přebývá
- Číslo objednávky / faktury
- Fotografii obsahu dodávky
Po obdržení těchto informací Vás budeme neprodleně informovat ohledně dalšího postupu.
Vzorový postup
1) Datum přijetí zboží
Datum přijetí: 18.6.2019
2) Název zboží, které nebylo dodáno, nebo přebývá
Název produktu: Set pro připojení tepelného čerpadla hadicemi
Popis: Zda chybí, nebo přebývá
3) Číslo objednávky / faktury
Číslo objednávky: BS2019006805
Číslo faktury: 1619219