Jak postupovat pokud bylo dodáno nekompletní nebo jiné zboží?

Při převzetí zásilky prosím neprodleně zkontrolujte její stav, obsah a správnost.

Omlouváme se za případné nedodání, nebo záměnu zboží. Snažíme se objednávky balit a kompletovat tak aby nedocházelo k odesílání nekompletních, nebo nesprávných produktů.

Pro vyřešení Vás prosíme o spolupráci ve formě zaslání e-mailu na adresu info@bazenyshop.cz s předmětem „Doručeno nekompletní, nebo jiné zboží“, kde uvedete:

  1. Datum přijetí zboží
  2. Název zboží, které nebylo dodáno, nebo přebývá
  3. Číslo objednávky / faktury
  4. Fotografii obsahu dodávky

Po obdržení těchto informací Vás budeme neprodleně informovat ohledně dalšího postupu.

Vzorový postup

1) Datum přijetí zboží

Datum přijetí: 18.6.2019

2) Název zboží, které nebylo dodáno, nebo přebývá

Název produktu: Set pro připojení tepelného čerpadla hadicemi
Popis: Zda chybí, nebo přebývá

3) Číslo objednávky / faktury

Číslo objednávky: BS2019006805
Číslo faktury: 1619219

4) Fotografie dodaného zboží / foto zboží, které přebývá

Foto Všech dodaných produktů

Fotografie celého dodání