Jak postupovat pokud bylo doručeno poškozené zboží?
Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztrhaná, nebo promočená krabice – obal), ihned sepište protokol o poškození, nebo uveďte výhradu o poškození zásilkydo protokolu o převzetí. Případně zásilku od přepravce nepřebírejte!
Omlouváme se za případné poškození zboží. Snažíme se zboží balit a kompletovat tak aby nedocházelo k jeho poškození.
Pro vyřešení Vás prosíme o spolupráci ve formě zaslání e-mailu na adresu info@bazenyshop.cz s předmětem „Doručeno poškozené zboží“, kde uvedete:
- Datum přijetí zboží
- Název zboží a krátký popis poškození
- Číslo objednávky / faktury
- Fotografii zboží – detail z kterého bude patrná vada – poškození
Po obdržení těchto informací Vás budeme neprodleně informovat ohledně dalšího postupu.
Vzorový postup
1) Datum přijetí zboží
Datum přijetí: 19.2.2020
2) Název zboží a krátký popis poškození
Název produktu: Poloautomatický vysavač Zappy
Popis poškození: Prasklina na těle vysavače
3) Číslo objednávky / faktury
Číslo objednávky: BS2020000897
Číslo faktury: 201000840
4) Fotografie zboží / detail poškození
Foto celého dílu
Foto detailu poškození
Příklad e-mailu
Uvedená čísla objednávek a faktur jsou pouze informativní. Vždy nám zasílejte čísla objednávek a faktur, které se vztahují k dannému zboží.