Jak postupovat pokud bylo doručeno poškozené zboží?

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztrhaná, nebo promočená krabice – obal), ihned sepište protokol o poškození, nebo uveďte výhradu o poškození zásilkydo protokolu o převzetí. Případně zásilku od přepravce nepřebírejte!

Omlouváme se za případné poškození zboží. Snažíme se zboží balit a kompletovat tak aby nedocházelo k jeho poškození.

Pro vyřešení Vás prosíme o spolupráci ve formě zaslání e-mailu na adresu info@bazenyshop.cz s předmětem „Doručeno poškozené zboží“, kde uvedete:

  1. Datum přijetí zboží
  2. Název zboží a krátký popis poškození
  3. Číslo objednávky / faktury
  4. Fotografii zboží – detail z kterého bude patrná vada – poškození

Po obdržení těchto informací Vás budeme neprodleně informovat ohledně dalšího postupu.

Vzorový postup

1) Datum přijetí zboží

Datum přijetí: 19.2.2020

2) Název zboží a krátký popis poškození

Název produktu: Poloautomatický vysavač Zappy
Popis poškození: Prasklina na těle vysavače

3) Číslo objednávky / faktury

Číslo objednávky: BS2020000897
Číslo faktury: 201000840

4) Fotografie zboží / detail poškození

Foto celého dílu

Fotografie celého dílu, na kterém je poškození

Foto detailu poškození

Fotografie detailu poškození

Příklad e-mailu

Příklad e-mailu

Uvedená čísla objednávek a faktur jsou pouze informativní. Vždy nám zasílejte čísla objednávek a faktur, které se vztahují k dannému zboží.